Játék a macskával 2.
Lecketerv és program: Bernát Péter
Írta: Hutóczki Erika

Minden szereplő saját feladatokkal, jelmezekkel és hangokkal rendelkezik. Feladatokat az előző leckében állítottunk össze; most a jelmezekkel és a hangokkal fogsz egy kicsit megismerkedni.

Megtudod, hogyan lehet a szereplődet megszólaltatni, sétáltatni és a végén egy távoli vidékre is eljuttatod. Sőt, egy különleges szereplőt is megismerhetsz!

A lecke tartalmából:

válts_jelmezt
játszd_le
- feladat, jelmez, hang

 

Szólj hozzá!
Név:
Jelszó:


blumle (Scratch Magyarország csapat)
2009. március 02. 11:44
blumle
Kedves Csajszi! Lehet játékokat készíteni, ám ehhez le kell töltened a Scratch nevű programot, a letöltés menüpontban. Majd indítsd el és próbálkozz a legegyszerűbb leckék lemásolásával és meglátod, egyszerűen és gyorsan bele fogsz jönni! Ha kérdésed van, írd meg vagy a fórumon vagy pedig e-mailben!


Csajszi98
2009. január 31. 14:05
Csajszi98
Szerintem mindegyik bonyolult!
De itt lehet saját játékot csinálni?
Ha ige, akkor hogyan?
Valaki árulja el! Köxxxe!



eXTReMe Tracker Valid HTML 4.01 Transitional